Snart stundar en skön ledighet och vi på Förvaltarforum vill passa på att önska alla våra läsare och partners en God Jul och ett Gott Nytt År.
Under helgerna kommer vi ut med våra Nyhetsbrev som vanligt och vi matar dem med de bästa och mest lästa artiklarna från året som gått. Den 10 januari återkommer vi med våra ordinarie brev.


