Artvise

Fastighets- och IT-system

Kundrelationer har aldrig varit enklare.

På Artvise har vi ett brinnande intresse för kundrelationer och har utvecklat en unik plattform att möta kunder och deras behov på. Med Artvise Kundtjänst får du de verktyg du behöver för att ge en sömlös ärendehantering oavsett kanal. Så fort ett ärende skapas följer det med genom organisationen, även vid remisser till underleverantörer. Det är enkelt att följa ärendet både för dig och dina hyresgäster. Artvise Kundtjänst kan med fördel integreras med det fastighetssystem ni använder. På så vis får du snabb åtkomst till information om fastigheter och hyresgäster, vilket lägger grund för effektiv ärendehantering och smart fastighetsförvaltning.

Artvise Kundtjänst är en anpassningsbar lösning som är enkel att skala upp och ner. Till att börja med går vi igenom er organisation, era befintliga system och era processer för att förstå era behov och hur ni vill arbeta med era kundrelationer, kundkontakter och ärenden. Det finns ett par grundläggande byggstenar som behövs för att skapa bra förutsättningar för alla som hanterar ärenden i en organisation.

  • Verktyg för hyresgäster att själva lösa sina problem. Till exempel stöd för att bygga e-formulär eller integrera med era befintliga formulär och appar för felanmälan.
  • Oavsett i vilken kanal ni möter era kunder så skapas ett ärende. Samma ärende flödar genom hela organisationen samt vid remisser och återkoppling från underleverantörer.
  • Enkel återkoppling till kund och uppdatering av status på ärendet.
  • Stöd för att prioritera ärenden på ett korrekt sätt och processtöd för automatisering av ärenden är basen för att bli effektivare .
  • Styra rätt informationsmängd till rätt person.
  • En mobil lösning att använda för alla utförare på språng.
  • Enkel, snabb och lättillgänglig statistik för uppföljning och feedback.
  • Ett säkert system för all ärendehantering där du inte behöver fundera på GDPR.

Eftersom vår tjänst är både säker och går bra att skala, har vi fått en mycket bred kundbas med såväl små som stora företag och offentliga organisationer. Tillsammans löser vi affärsutmaningar, hittar nya möjligheter och driver idéer framåt.

Idag har vi 14 000 nöjda användare som arbetar på vår plattform. De använder Artvise Kundtjänst för att arbeta effektivare och ge snabbare service till fler kunder. Deras mål är vårt mål – att få nöjdare kunder! Och nöjdare kunder skapar förutsättningar för dig att bedriva en mer kostnadseffektiv fastighetsförvaltning.

Artvise är ett svenskt företag med basen i Skellefteå. All vår kundtjänst och utveckling finns i Sverige och vi har därför kunnat skapa riktigt bra och långa kundrelationer genom åren då vi alltid har nära till våra kunder.

Läs gärna mer om Artvise Kundtjänst för fastighetsbranschen här. Eller hör av dig till Joakim.


Kontakta Artvise

Inköpsportal - kontakta leverantör

Observera att ditt meddelande kommer att sparas för uppföljning av Förvaltarforum.

Inga artiklar
Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Bild, minst 540 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Inköpsportal - tipsa en kollega