Partnertext från Momentum

Momentum lanserar helt ny CRM-lösning med digital signering

Tjänsten Momentum CRM är integrerad i fastighetssystemet och ger dig en helhetsbild av varje hyresgäst, så att du kan se varje individs behov och ge bästa tänkbara service. Momentum lanserar också en helt egen lösning för digital signering av avtal.

Med Momentum CRM kan dina hyresgäster inte bara kontakta dig direkt via Mina Sidor, ni kan också föra en dialog i varje ärende. Det kan gälla en felanmälan, frågor eller synpunkter.

Alla ärenden och konversationer samlas på den gemensamma kundbilden i fastighetssystemet. På så sätt är dina kundservicemedarbetare alltid uppdaterade på det senaste och kan ge dina hyresgäster bästa tänkbara service.

För dina hyresgäster blir det enklare att nå dig och följa sina ärenden – direkt i mobilen. När ett ärende besvaras får hyresgästen en notis via e-post och kan direkt läsa och ställa ytterligare frågor vid behov.

Eftersom hela konversationen sparas har både du och din hyresgäst samma helhetsbild. Bättre kommunikation, nöjdare hyresgäster.

Signera avtal via Mina Sidor
Momentum lanserar dessutom en helt egen lösning för digital signering där fastighetsägare och hyresgäster enkelt kan skicka och signera avtal direkt via kundens Mina Sidor, antingen med BankID eller via länk.

Fastighetsägare slipper all administration av BankID-certifikat, då detta hanteras automatiskt av Momentum Signering.

I takt med att allt fler hyresvärdar digitaliserar uthyrningsprocessen – från annonsering till inflyttning – ökar behovet av juridiskt säkra lösningar för elektronisk signering.

Inga fasta uppstarts- eller månadskostnader
– Vår vision är att våra produkter ska förenkla vardagen för fastighetsägare och deras hyresgäster, säger Gustav Bouvin, affärsområdeschef på Momentum. Därför har vi skapat en paketering som gör att våra kunder slipper avtal med tredje part och krångliga tekniska lösningar för att hantera elektroniska signaturer. Vi erbjuder en lösning som är direkt integrerad i deras befintliga fastighetssystem och där kunden enbart betalar utifrån användning, utan fasta uppstarts- eller månadskostnader.

Sömlös kommunikation
Årligen har Momentum cirka 10 000 användare hos fastighetsbolagen och fler än en miljon hyresgäster och bostadssökande som använder deras produkter. Genom att Momentums nya lösning för digital signering är integrerad i plattformen skapas en helt sömlös process i kommunikationen mellan hyresvärd och hyresgäst, något som inte bara gör det smidigt utom dessutom bidrar till en säkrare hantering.

Läs mer om Momentum CRM & Momentum Signering på momentum.se

För mer information

Kontakta: Gustav Bouvin
Affärsområdeschef Momentum Fastighet
E-post: gustav.bouvin@momentum.se
Mobil: 070-460 70 77

Dela artikeln: LinkedIn
Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Bild, minst 540 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Inköpsportal - tipsa en kollega