
Vi har avtal om trapphusstädning med ett städföretag. Först var det bra men nu vet vi inte när de kommer och det är inte så välstädat när de väl varit här. Jag har pratat med arbetsledningen men det blir bara bättre ett litet tag. Vad ska jag göra?
När man köper tjänster av andra företag så är ju normalt önskemålet att det ska fungera helt enligt avtalet, utan tjat och påpekanden. Tyvärr är det lite av en utopi att det kommer lösa sig utan att man följer upp, så alla beställare behöver ha en plan för uppföljning.

