Nu kan de som jobbar i några av Castellums fastigheter få sina e-handlade varor levererade direkt till jobbet.
Med tjänsten Handly vill Castellum underlätta vardagspusslet för sina hyresgäster så att de slipper åka runt till olika utlämningsställen.
Fastighetsbolaget Castellum har utvecklat och testar just nu tjänsten för att underlätta vardagspusslet för de hyresgäster som e-handlar på nätet.
Med Handly kan de som arbetar i några av Castellums fastigheter få sina e-handlade varor levererade direkt till ett smart skåp på jobbet. Via skåpet kan de även returnera de varor de inte vill ha.
”Funkar smidigt”
– På så sätt slipper man åka runt till olika utlämningsställen för att hämta sina e-handelsvaror och får dem istället direkt till arbetsplatsen. Ett modernt digitalt sätt att slippa vardagens tidstjuvar. Särskilt nu i julruschen, säger Mattias Nyström, Chief Digital Officer på Castellum AB
Responsen för Handly är positiv och många kan relatera till de problem som tjänsten löser.
– Det är bra service att få leveranserna av det jag beställer på nätet direkt hit till jobbet. Jag har beställt till Handly-skåpet flera gånger och det funkar smidigt. Varorna har levererats som utlovat varje gång och det spar tid att slippa åka runt till olika ställen, säger, Fredrik Egger projektutvecklare på Lindbäcks med lokaler i en av Castellums fastigheter i Stockholm.
Fakta om Handly
Handly är en del av Castellums digitala satsning Next20 som går ut på att utveckla och testa digitala affärsmodeller och arbetssätt i fastighetsbranschen. Under hösten 2017 har Handly installerats på prov i fyra av Castellums fastigheter i Stockholm och i en fastighet i Göteborg med cirka 300 registrerade användare. I fastigheterna som har tillgång till Handly finns totalt 45 företag med ca 3 000 anställda.
Kontakt
Mattias Nyström
Chief Digital Officer på Castellum AB
0736 78 71 18
Tina Norin
presskontakt Castellum AB
031-60 74 82