Proptech-bolaget Planima som erbjuder ett webbaserat planeringsverktyg för fastigheter, är inne i en stark tillväxtfas och rekryterar ny Head of Customer Success. Felicia Lovell Wermäng ansluter för att ytterligare stärka arbetet med den växande kundportföljen.
– Jag värnar om det personliga mötet och vill säkerställa att vårt Customer Success-team lever Planimas värderingar. Företaget präglas av en tillväxtambition, har en produkt som behövs i fastighetsbranschen och leds med hjärtat. Min ambition är att vi skall spegla detta i alla led och erbjuda den allra bästa kundupplevelsen vi kan ge. En viktig, utvecklande och spännande roll att entra.
Felicia har i grunden en M.Sc i management av tillväxtföretag från Handelshögskolan vid Göteborgs Universitet och kommer senast från rollen som Teamlead Customer Success på Winningtemp.
Fanny Benzon, delägare Planima:
–Vi sökte någon som brinner för rollen och för bolaget och med Felicia så är det verkligen så. Hon är nyfiken, sprudlande, inlyssnande och engagerad. Dessutom är hon erfaren inom Customer Success från tidigare roller på Saas-bolag. Jag känner mig trygg med att lämna över stafettpinnen till Felicia.
Källa: Planima