John Mattson förnyar sin profil

John Mattson lanserar en ny profil för att tydligare kommunicera vad företaget står för. Den nya grafiska identiteten är ett verktyg i John Mattsons arbete med att möta nya kundgrupper, en ökad digitalisering och en effektivare organisation.

– Vi såg ett behov av att hitta ett uttryck och formspråk som bättre speglar John Mattson som det är idag – ett proaktivt, modernt fastighetsföretag med starkt fokus på utveckling, säger Anna Bellander, kommunikationschef på John Mattson.

En ny webbplats och ett digitalt kundforum är också delar av profilförnyelsen och företaget rekryterar samtidigt inom såväl kommunikation som förvaltning.

Här kan du se John Mattsons nya hemsida

Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *
Maximal filstorlek: 209.72 MB
Bild, minst 540 pixlar bred *
Maximal filstorlek: 209.72 MB
Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *
Maximal filstorlek: 209.72 MB

Inköpsportal - tipsa en kollega