
Hur känns det att bli nominerad och sedan vinna titeln Årets Förvaltare Bostad?
– Att bli nominerad var en stor ära som jag blev otroligt stolt över. Att sedan också vinna är något som gjorde mig otroligt glad. Övriga finalister var otroligt duktiga och kvalificerade.
Varför tror du att du blev Årets Fastighetsförvaltare?– Oj, svår fråga. De andra finalisterna var som sagt otroligt kompetenta, så jag antar att det var ett svårt val. Men jag tror kanske att mitt stora engagemang för våra boende spelat in. Att jag jobbat i många särskilt utsatta områden har ...


