Vad är viktigast att fokusera på i arbetet med att få nöjdare kunder. Och hur prioriterar man rätt? Frida Kullh, konsultchef på AktivBo delar med sig av sina bästa tips på seminariet Framtidens Förvaltare.
Frida Kullh ansvarar för teamet som hjälper fastighetsbolag med att få ännu nöjdare hyresgäster och medarbetare.
– Vi har mångårig erfarenhet av benchmarking och en stor kunskapsbank att dela med oss av. Bland annat kommer jag att presentera fem tips för hur man får ännu nöjdare hyresgäster, säger Frida Kullh.
AktivBo hjälper över 300 fastighetsägare i Sverige, Tyskland och Österrike att förbättra och underhålla kontakten med sina hyresgäster.
Deras metod Kunddriven fastighetsförvaltning handlar om att skapa en drivkraft i hela organisationen för att få med sig alla på resan till att få nöjdare kunder. Med hjälp av systemlösningar anpassade för fastighetsbranschen hjälper man kunderna att prioritera rätt åtgärder.