Kundbemötande och service

Underlätta vardagen med praktiska verktyg
”Kunden har alltid rätt” – en klyscha som ofta är helt fel. I sak har de ofta fel. Men i attityd är den ofta helt rätt. Att ha RMI (rätt mental inställning) kan ge dig otrolig fördel i dialogen med andra människor och få dig att lyckas lämna det avtrycket du önskar. Men ett kundsamtal kan många gånger vara utmanande och klagande kunder, missnöjda personer kan lätt stjäla energi. Lär dig hantera både samtalet och klagomålet för att få förutsättningar att vända missnöje till lojalitet.

Under dagarna har vi högt i tak, positivt högt tempo samt fokus på dialog och övningar som ger dig praktisk hjälp och kommunikativa verktyg att ta med tillbaka till ditt arbete.

Den här kursen går även att anordna som företagsförlagd.

Läs mer och anmäl dig här!
Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Bild, minst 540 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Inköpsportal - tipsa en kollega