Förbättra kundresan med Generativ AI
Sedan ChatGPT lanserades har många testat tjänsten och fått upp ögonen för möjligheterna med generativ AI. Vi på Gavagai använder detta AI för att analysera kundresan hos bostadsbolag – det gör kundnöjdhetsarbetet mer effektivt, transparent och konsekvent.
Så ger AI insikter om vad hyresgästerna verkligen tycker
Det har länge varit känt för fastighets- och bostadsbolag att nyckeln till framgång är nöjda hyresgäster. Trots detta har tekniska hinder begränsat förmågan att fullt ut förstå och agera på hyresgästernas åsikter – tills AI kom in i bilden.
”Vi vill vara katalysator för innovationer, med ny AI-teknik”
Erik Engberg, Försäljningschef på Gavagai, varför blir ni partner med Förvaltarforum? – Förvaltarforum är ett nätverk bestående av framstående experter inom sitt område och genom dem får vi en ännu djupare insikt i och förståelse för de trender, utmaningar och möjligheter som branschen ställs inför.
Förbättra hyresgästernas kundnöjdhet med hjälp av AI
Genom AI-teknik och analys kan man på djupet förstå vad hyresgästerna tycker om viktiga ämnen i kundundersökningar. Tack vare AI identifieras insikter och konkreta förslag till åtgärder. Resultatet blir både ökad kundnöjdhet och minskade kostnader.
Vi släpper lös kraften i ostrukturerad text
Enkäter till hyresgäster kan innehålla öppna svar där kunden får skriva fritt. Gavagai textanalyserar så kallad ostrukturerad text och levererar insikter till den som är områdesansvarig på fastighetsbolaget. Det sparar tid och förenklar arbetet.