SKB ser kontinuerlig utveckling som en självklarhet. Den 5 mars deltar åtta medarbetare i seminariet FramtidensFörvaltning STHLM för att stärka sin kompetens, bygga relationer och ta del av de senaste trenderna i fastighetsförvaltning.
Att hålla sig uppdaterad och utvecklas tillsammans är en självklarhet för Stockholms Kooperativa Bostadsförening (SKB). Därför skickar de åtta medarbetare till seminariet Framtidens Förvaltning Stockholm den 5 mars.
– För oss handlar det om att både utveckla vår kompetens och bygga relationer i branschen. Seminariet ger oss en chans att ta del av de senaste trenderna och utmaningarna inom fastighetsförvaltning – och det är otroligt värdefullt, säger Ingrid Gyllfors, VD på SKB.
För SKB är det viktigt att vara en del av samtalen om framtidens förvaltning, inte minst när det gäller hållbarhet, digitalisering och nya arbetssätt. Genom att skicka en bred representation från organisationen får de både ny kunskap och möjligheten att dela med sig av egna erfarenheter.
Seminariet blir också en perfekt chans att nätverka med andra i branschen. Vem vet vilka spännande samarbeten eller idéer som kan födas under en fika eller en paneldiskussion?
Med andra ord – SKB ser fram emot en inspirerande dag där de både lär sig nytt och knyter värdefulla kontakter för framtiden!
Se till att närvara brett ni med. Gå 5 och betala för 4 på seminariet FramtidensFörvaltning STHLM.
Läs mer här.