Partnertext från Stockholm Exergi

Finns ni på plats när kunderna behöver er?

Med den digitala tjänsten Driftkoll är det enkelt att övervaka en eller flera fastigheter. Larm via e-post och sms ger möjlighet att åtgärda felet innan de boende märkt att något är på tok!

När det börjar bli kallt ute är det extra viktigt för de boende att uppvärmningen fungerar som den ska. Med Stockholm Exergis digitala tjänst Driftkoll kan en förvaltare enkelt hålla koll på större fastighetsbestånd för att snabbt kunna åtgärda eventuella fel som uppstår.

Realtidsdata samlas in från fjärrvärmecentralen via en digital kommunikationsenhet, en så kallad gateway, och skickar notis om temperaturerna i värmesystemet ligger för högt eller för lågt. Det går även att titta på historiska data och få insikt i hur fastighetens värmesystem mår över tid.

Via ett användarvänligt gränssnitt så får man en lättnavigerad överblick. Samtidigt dokumenteras alla larm i en händelselogg som alltid finns tillgängligt via säker inloggning.

– För de som är intresserade av tjänsten finns möjlighet att få en demonstration av den, säger Mats Bergholtz, kundansvarig på Stockholm Exergi.

Ni kan även läsa mer om tjänsten här 

Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *
Maximal filstorlek: 209.72 MB
Bild, minst 540 pixlar bred *
Maximal filstorlek: 209.72 MB
Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *
Maximal filstorlek: 209.72 MB

Inköpsportal - tipsa en kollega