E.ON ny medlem i Klimatdialogen

Vid Prisdialogens senaste styrelsemöte den 3 februari godkändes E.ON Energilösningar i Norrköping som medlem i Klimatdialogen. Det gör att det nu finns åtta medlemmar i Klimatdialogen.

Klimatdialogen startade 2019 som ett tillägg till Prisdialogen och innebär att fjärrvärmeleverantörer som är medlemmar kan utöka den dialog de har med kunder och andra aktörer och ta fram planer för hur man lokalt kan arbeta med klimat- och miljöfrågor.

Dela artikeln: LinkedIn
Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 516MB

Bild, minst 540 pixlar bred *

Maximum file size: 516MB

Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 516MB

Inköpsportal - tipsa en kollega