Nionde raka segern för Väla

För nionde året i rad är Skandia Fastigheters Väla Centrum i Helsingborg det köpcentrum som har nöjdast hyresgäster i Sverige, enligt undersökningen Fastighetsbarometern Butik.

Väla Centrum har ett Nöjd?Kund?Index (NKI) på 86, att jämföra med branschens medelbetyg 73, på en hundragradig skala.

– Alla som jobbar på Väla är en del av familjen. Vi engagerar och involverar alla verksamheter och medarbetare i kundmötet, eftersom alla som möter kunden påverkar upplevelsen både när det gäller service och atmosfär. Vårt mål är alltid att omsätta bra tankar och idéer till verklig handling, eftersom bara det som verkligen blir gjort gör skillnad, säger Niklas Blonér, centrumchef på Väla Centrum.

– Gemensamt för de centrum som ligger i topp i mätningen är att de aktivt jobbar med image, marknadsföring och butiksutbud, samt att centrumledningen uppfattas som tillgängliga och affärsmässiga bland hyresgästerna, säger Viktor Carlsten, projektansvarig för Fastighetsbarometern på CFI Group.

Dela artikeln: LinkedIn
Inköpsportal - tipsa oss

Inköpsportal - ansökan
Logotyp, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Bild, minst 540 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Kontaktspersonsbild, minst 200 pixlar bred *

Maximum file size: 209.72MB

Inköpsportal - tipsa en kollega